Elu on mäng, mis lõpeb alati surmaga, ükskõik kuidas sa seda ka ei mängiks

Saturday 8 January 2011







Sel hetkel ma tundsin, et kõik on just nii nagu peab






Ma ei kahetse tehtut, vaid olen õnnelik, et see kõik üldse juhtus




I'm happy , if you are happy



Paljud inimesed ei tea, kui õnnelikud nad tegelikult on




Kas sa tead kui kõrge on taevas ?
Kui sügav on talvine öö ? 
Kui valusad on nutetud pisarad ?



When the one you love says he ni longer wants you. What becomes your reason for living ... When your reason is gone ...




Sa võid nutta, muretseda, vihata nagu iga teine inimolend, aga kunagi ei tohi ära unustada, et su hingele teevad need rasked olukorrad lõpuks ainult nalja.




Visata ära oma elu unistuste pärast, mis ei täitu ?




You saw them fall in love. You saw them fight for love. But now... everything will change.





Mul on keegi, kelle nimel olen valmis kõigile ja kõigele EI ütlema.







Mu elu on nagu tänapäeva muinasjutt, vahe on ainult selles, et m inu lool pole õnnelikku lõppu .






 Pisarad võivad kuivada, aga süda nutab ikka edasi .







Ma võin ju olla ilus. Mul võib olla hea iseloom. Ma olen hooliv ja sõbralik. Ma naeran alati. nii palju kui võimalik, sest Mul on nii hea. kuid Keegi ei näe tegelikult Mu sisse, ka Mina olen haavatav, ka Mina saan haiget. Ma ei pruugi seda välja näidata, sest Mulle ei meeldi haletsemine, lohutamine. Ma saan ise oma asjadega hakkama, Ma saan oma muredest üksi jagu, Mul pole vaja, et teised Minu pärast nutaks, EI, Ma ei taha seda, Ma võtan elult kõik, mis võtta annab, Mul on hea elu, kuid kui Minuga halvasti käitutakse, käitun Mina ka. Ma võin olla vastikum kui keegi Teine, aga Te ei tea seda, Te näete ainult väikest tüdrukut, kes naerab ja naeratab päevast päeva, aga Te ei näe selle väikese tüdruku sisse, kuigi Te võiksite. Ka Minul on süda millele on palju kordi haiget tehtud, ja on haavu mis ei parane kunagi, isegi, kui Ma homme jälle naeratan, Mu süda valutab ikkagi, nii kaua kuni Keegi selle terveks teeb, nii kaua kui Keegi lõpuks suudab Mu haavu parandada, aga seda Kedagi jään ma vist elulõpuni ootama, ja neid pisaraid jään Ma alatiseks peitma.

No comments:

Post a Comment